افزایش ۵۰ درصدی تولید برق واحدهای گازی نیروگاه بندرعباس
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی تولید برق واحدهای گازی این نیروگاه طی هشت ماهه اول امسال خبر داد.
سه شنبه 02 تیر 1405
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی تولید برق واحدهای گازی این نیروگاه طی هشت ماهه اول امسال خبر داد.