• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:29
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مدار آمدن واحد 33 نیروگاه ری

واحد 33 نیروگاه برق ری بعد از انجام تعمیرات اساسی و RI روتور توربین در تاریخ 12/4/98 با شبکه سراسری پارالل گردید.

[tts-start] واحد شماره 33 میتسوبیشی با ظرفیت نامی 85 مگاوات طبق برنامه از پیش تعیین شده جهت انجام تعمیرات اساسی دوره ای در تاریخ 10/7/97 از مدار خارج و در اختیار واحد تعمیرات قرار گرفت. بعداز خارج کردن روتور توربو کمپرسور و انجام بازرسی و تست های مربوطه، عیوب و ترک هایی برروی دیسک ردیف اول توربین و سیل های بین دیسک ها مشاهده گردید. لذا روتور جهت برطرف کردن عیوب مشاهده شده و نیز تعویض سیل های بین دیسک ها و در نهایتRI روتور توربین، به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردید. این در حالی اتفاق افتاد که بدلیل عدم امکان تامین برخی از قطعات توربین، روند پیشرفت کار با مشکلاتی مواجه شد ولی با اعتماد و اتکا به توان تولید سازندگان داخلی برای اولین بار در کشورساخت این قطعات تحقق پیدا کرد و با موفقیت بر روی روتور نصب و تحویل نیروگاه گردید. شایان ذکر است پس از ارسال روتور به نیروگاه با تلاش شبانه روزی پرسنل متخصص و متعهد نیروگاه برق ری در کوتاهترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی واحد شماره 33 به اتمام رسید و در تاریخ 12/4/98 با شبکه سراسری پارالل گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,عمومی
  • کد خبر : 1097
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست