• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:00
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

​گراميداشت روز درختكاري در نيروگاه نكا

مراسم گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

[tts-start]       مراسم گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.       در اين مراسم كه اعضاء هيئت مديره، جمعي از مديران شركت و برخي از فرزندان همكار شهداي والامقام نيروگاه حضور داشتند، مديرعامل شركت با تبريك ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت هفته درختكاري، از تلاش­ها و زحمات كاركنان بخش فضاي سبز نيروگاه قدرداني كرد و اظهار داشت: درخت­كاري و توجه به گسترش فضاي سبز در كنار توليدبرق مستمر و پايدار با نگاه سازگار با محيط زيست كار بسيار ارزشمندي است كه نيروگاه به آن اهتمام ويژه­ اي دارد.       مهندس محسن نعمتي تلاش در جهت توسعه فضاي سبز را از برنامه ­هاي جدي نيروگاه دانست و گفت: در بخش توسعه فضاي سبز مي­توان با كشت و تكثير گونه­ هاي مختلف گياهي علاوه بر ايجاد لطافت و زيبايي  محيط­ كار ، به ارتقاء سلامت محيط­زيست نيز كمك شاياني كرد .      در پايان مراسم با نثار سلام و صلوات به ارواح تابناك شهدا، بياد كليه شهداي سرو قامت ايران اسلامي و 33 شهيد سر افراز نيروگاه و به نيت پنج تن آل عبا 5 اصله نهال در ضلع شرقي نيروگاه غرس شد.       خاطرنشان مي­شود در فصل درختكاري سال­جاري 5 هزار اصله نهال در بيش از 5 هكتار از اراضي متعلق به نيروگاه كاشته مي­شود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2153
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست