• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:21
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

​واحد شماره يك بخاري نيروگاه نكا از مدار خارج شد

واحد شماره يك بخاري نيروگاه شهيد سليمي نكا با ظرفيت توليد اسمي440 مگاوات، به منظور انجام تعميرات مياندوره­ اي و آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شد.

[tts-start] به گزارش عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، زمان پيش­ بيني ­شده براي انجام تعميرات اين واحد كه طبق برنامه­ زمانبندي از بيست و هفتم آبان ماه از مدار خارج شده، 15 روز مي­باشد و واحد در يازدهم آذر ماه وارد مدار توليد خواهد شد. در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليت­هاي مختلفي به شرح زير در تجهيزات عمده واحد صورت مي­گيرد: -  قلياشويي ايرپري هيترها. - ترميم ديواره كانال دود و ديواره ايرپري هيترها. - ترميم عايق­هاي بويلر. - تميز كاري لوله­ هاي كندانسور اصلي  با دستگاه جت پرژر. - چك الايمنت الكترو پمپ­ هاي 6.6 كيلو ولت. - بازديد و تميز كاري مشعل­ها. - رفع نشتي­هاي بويلر. - بررسي ورفع اشكال بالا بودن كنداكت آب استاتور. - بررسي ارتعاش فيد پمپ­هاي الكتريكي.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2546
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست