واحد2 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد
واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيست و يكم مهر ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري پيوست.
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيست و يكم مهر ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري پيوست.