واحد 4 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد.
واحد شماره 4 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا به ظرفيت 440 مگاوات كه از بيست و نهم مهر ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، روز دهم آبان ماه مجدداً به شبكه سراسري پيوست.