• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:39
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واحد 320مگاواتی شماره4 نیروگاه بندرعباس وارد مدار شبکه برق کشور شد

مدیر دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق بندرعباس خبر داد: واحد 320مگاواتی شماره4 نیروگاه بندرعباس وارد مدار شبکه برق کشور شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق بندرعباس- مسعود دیرباز، مدیر دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق بندر عباس گفت: واحد 320 مگاواتی شماره چهار نیروگاه بندرعباس که آذرماه سال گذشته جهت انجام تعمیرات اساسی و بالا بردن سطح آمادگی تولید برق از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات اساسی به دست متخصصان داخلی تعمیر و راه‌اندازی و در تیرماه سال جاری به شبکه سراسری برق کشور پیوست. دیرباز افزود: این تعمیرات هر 4 سال یکبار جهت آمادگی واحدهای نیروگاهی و طبق یک برنامه زمانبندی شده با تخصص و تجارب ارزشمند متخصصان نیروگاه بندرعباس و صنعت برق کشور جهت آمادگی در ایام گرم سال به ویژه در تابستان صورت می پذیرد. وی افزود: با پایان این تعمیرات اساسی که با تلاش و خودباوری مجموعه نیروگاه، شرکت‌های پیمانکار و حمایت مدیران صنعت برق بدست آمد، توانستیم برگی زرین دیگری به افتخارات صنعت تولید برق هرمزگان بیفزاییم. مدیر دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق بندرعباس تعویض لوله‌های واتروال و سوپر هیتربویلر وهمچنین تعویض روتورLP وباز سازی روتور HIP واحد ٤ نیروگاه بندرعباس رااز ویژگی‌های بر جسته این تعمیرات رابرشمرد و اظهارداشت: تعمیرات لوله‌های دیواره بویلر ، تعمیر اساسی هدرباکس بویلر، انجام تعمیرات کلیه تجهیزات گردنده، تعمیر کلیه والو ها، موتورها، پمپ‌ها و تجهیزات الکتریکی و ابزار دقیقیاز عمده کارهای دیگر انجام شده در این تعمیرات اساسی است. دیرباز در ادامه تعویض بسکت‌های لانگستروم‌ و تعمیر تجهیزات احتراق بویلر را از جمله اقدامات شاخص زیست محیطی به جهت احتراق کامل و عدم آلایندگی عنوان کرد. شایان ذکر است، نیروگاه های بندعباس و ایسین به عنوان نیروگاه های زیر مجموعه شرکت تولید نیروی برق بندرعباس با ظرفیت نصب شده 1968 مگاوات نقش مهمی در تامین برق مستمر، ایمن وپایدار شبکه برق کشور دارند. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2927
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست