• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:40
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 3 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد

واحد شماره 3 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيستم شهريور ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره­ اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري برق پيوست.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه نکا- واحد شماره 3 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيستم شهريور ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره­ اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، پس از 20 روز كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري برق پيوست.  در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليت­هاي مختلفي به شرح زير در تجهيزات عمده واحد انجام پذيرفت: - قلياشويي ايرپري هيترها. - تعويض نازل هاي اسپري سوپرهيت بويلر. - شستشوي و تميز كاري هدر اسپري سوپرهيت بويلر. - رفع نشتي روغن از ياتاقان شماره 6 توربين اصلي. - بازديد و تميز­كاري مشعل­هاي بويلر . - نصب باتري رديف EK14 . - تعويض لوله هاي ترك خورده در سقف بويلر. - رفع ارتعاش، سرويس و تعويض اسلايدينگ بلوك­هاي اف دي فنهاي شماره يك و دو. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2010
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست