واحد يك بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد.
واحد شماره يك بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از اواسط آبان ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري پيوست.
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد شماره يك بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از اواسط آبان ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري پيوست.