• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:29
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نیروگاه بیستون موفق به اخذ گواهینامه ISMS شد

گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به شرکت مدیریت تولید برق بیستون اهدا شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون- طی جلسه‌ای با حضور جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتا(نهاد ریاست جمهوری)؛گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS) به مسعود میرزاعسگری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون اعطا شد. در این جلسه نیروگاه بیستون به عنوان اولین شرکت زیر مجموعه صنعت برق که موفق به اخذ این گواهینامه شده است معرفی گردید و به بیان اهمیت حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی در برابر حملات سایبری پرداخته شد.  مسعود میرزاعسگری، مدیر عامل نیروگاه بیستون ضمن معرفی این نیروگاه و خط مشی آن، به نقش کلیدی مجموعه در پایداری شبکه برق غرب کشور اشاره کردو به بیان اهمیت و جایگاه فناوری اطلاعات و به تبع آن امنیت فناوری اطلاعات پرداخت. جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتا بیان داشت: از این نیروگاه انتظار می‌رود علاوه بر حوزه فناوری اطلاعات به برقراری امنیت در محیط‌های صنعتی و سیستم های کنترلی نیز پرداخته شود. وی افزود: امیدواریم این نیروگاه به عنوان پیشگام در این حوزه بتواند تجربیات موفق خود را به سایر زیرساخت های مشابه انتقال دهد. لازم به ذکر است گواهینامه مذکور یک استاندارد بین‌المللی در جهت تقویت زیرساخت‌های امنیت فناوری اطلاعات می‌باشد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2664
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست