میزبانی نیروگاه ری از همکاران صنعت آب و برق در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)
در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، نیروگاه ری میزبان بیش از 500 تن از همکاران صنعت آب و برق کشور بود.
طبق روال سال های گذشته نیروگاه ری، پذیرای زائران 14 شرکت صنعت آب و برق کشور از استانهای مختلف در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) بود.
زائرین همکار صنعت آب و برق از شرکت توزیع برق اردبیل، شرکت مدیریت تولید برق یزد، شرکت برق منطقه ای اصفهان، شرکت مدیریت تولید نیروگاههای گازی خراسان، شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری اصفهان، شرکت مدیریت تولید برق اصفهان (اسلام آباد)، شرکت آب منطقه ای اصفهان، شركت مديريت توليد برق آذربايجان شرقي ( تبريز )، شرکت مدیریت تولید برق نکا، شرکت برق منطقه ای خوزستان، شركت مديريت تو ليد برق اهواز ( نيروگاه رامين)، شركت بهره برداري توليد و انتقال آب جنوب شرق ( اهواز )، شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و شرکت مدیریت تولید برق قم جهت حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به تهران مراجعت نموده بودند.
در خدمت رسانی به این زائران حدود 75 نفر از کارکنان نیروگاه از تاریخ 13 تا 15 مشارکت داشتند.
[tts-end]