شش ماه بهره برداری بدون خروج اضطراری در نیروگاه شهید کاوه قاین
همکاران نیروگاه شهید کاوه توانستند با تلاش و همت شبانه روزی، کلیه واحدها را در شش ماهه ابتدای سال جاری به طور کامل در مدار نگه داشته و این زمان را بدون خروج اضطراری طی کنند.
سه شنبه 02 تیر 1405
همکاران نیروگاه شهید کاوه توانستند با تلاش و همت شبانه روزی، کلیه واحدها را در شش ماهه ابتدای سال جاری به طور کامل در مدار نگه داشته و این زمان را بدون خروج اضطراری طی کنند.