واحد شماره 2 نیروگاه شازند به منظور انجام تعمیرات دوره ای از شبکه خارج شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق شازند- مطابق برنامه اعلامی واحد شماره 2 نیروگاه شازند به منظور انجام تعمیرات دوره ای در تاریخ 28 شهریور 97 از شبکه خارج شد.
با پایان یافتن پیک مصرف برق به دلیل کاهش میزان تقاضای انرژی الکتریکی از سوی مصرف کنندگان و عدم نیاز شبکه سراسری به تولید بیشتر و برای کسب آمادگی برای تامین برق پایدار در تابستان 98 واحد شماره 2 از مدار خارج و مورد تعمیرات دوره ای قرار گرفت.
[tts-end]