• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 17:19
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شروع تعمیرات اساسی واحد دو نیروگاه خلیج فارس

واحد دو نیروگاه گازی خلیج فارس برای انجام تعمیرات اساسی طبق برنامه زمانبندی در تاریخ 3 دی 96 به مدت 60 روز از مدار تولید خارج شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليد برق خليح فارس- طبق برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی معاونت راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی واحدGT21 نيروگاه جهت تعميرات اساسي از مدار خارج گردید. مهندس کمالی مدیرعامل نیروگاه با اشاره به اهميت موضوع اعلام نمود؛ تعمیرات اساسی 24 هزار ساعته واحد گازی توسط پیمانکار داخلی و با نظارت متخصصین نیروگاه انجام می شود. اورهال واحد دو طبق برنامه ریزی  قبلی در قالب قرارداد پیش بینی شده به مدت شصت روز با احتساب زمان تامين قطعات آغاز گرديد که در طی این مدت بخش‌هاي مختلف واحد از جمله توربوکمپرسور ، ژنراتور و تاسیسات جانبی مورد بازدید و بررسی قرار می گیرد.برخی از این اقدامات شامل تعویض پره های ثابت و متحرک توربین ، بازدید و تعویض قطعات محفظه احتراق و همچنین بازدید و تعویض قطعات ضروری ژنراتور در طول مدت دوره تعمیرات اساسی انجام می شود.ایشان خاطرنشان نمود که این واحد نیروگاه پس از خاتمه تعمیرات و همچنین در طول فصل بهار و تابستان سال آینده به صورت تمام وقت و بار كامل برای تامین برق مطمئن و پایدار در مدار توليد قرار خواهد گرفت. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2324
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست