• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:17
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رفع نشتی بویلر ۲ واحد s1 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

بویلر ۲ واحد s1 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد پس از رفع نشتی از بخش HP اکونومایزر با بویلر ۱ پارالل گردید.

[tts-start] ​به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد- بویلر ۲ واحد S1 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد که در تاریخ12 مهر 1397 به علت نشتی از مدار خارج گردیده بود، با تلاش همکاران تعمیرات و رفع نشتی بویلر از بخش HP اکونومایزر در مورخ جمعه 13 مهر 1397 با بویلر ۱ پارالل و تولیدی مولد S1 نیروگاه سیکل ترکیبی به حداکثر رسید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2033
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست