• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:53
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

راه اندازی واحد 3 نیروگاه بندرعباس

واحد 3 نیروگاه بندرعباس با پایان عملیات تعمیرات دوره ای با شبکه سراسری پارالل شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه بندرعباس- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با اعلام این خبر افزود: واحد۳ نیروگاه بندرعباس که به علت شروع تعمیرات دوره ای در تاریخ 9 آذر 97  ساعت ۰۰:۲۱ از مدار خارج شده بود، پس از پایان عملیات مجدداً با شبکه سراسری پارالل گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1804
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست