تعمیرات میان دوره ای نیروگاه رامین در 6 ماهه دوم سال 96
تعمیرات میان دوره ای در 6 ماهه دوم سال 96 در واحدهای شماره 5،4،3و6 انجام گردید.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین: تعمیرات میان دوره ای واحد شماره 3 در تاریخ 17 مهر 96 شروع و در تاریخ 3 آبان 96 پایان یافت و هم اکنون در مدار می باشد. تعمیرات میان دوره ای واحد شماره 4 در تاریخ 24 مهر 96 شروع و در تاریخ 7 آذر 96 پایان یافت و هم اکنون در مدار می باشد.
تعمیرات میان دوره ای واحد شماره 5 در تاریخ 29 شهریور 96 شروع و در تاریخ 11 مهر 96 پایان یافت و هم اکنون در مدار می باشد، تعمیرات میان دوره ای واحد شماره 6 در تاریخ 9 آذر 96 شروع و در تاریخ 22 آذر 96 پایان یافت و هم اکنون در مدار می باشد.
[tts-end]