برگزاری مانور پدافند غیر عامل در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید نیروگاههای گازی خراسان،مانور پدافند غیر عامل در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با حضور حوزه بسیج کارگری شهرستان ، واحد مقاومت بسیج سپاه، اداره برق شهرستان(توزیع) ، آب و فاضلاب شهری و روستایی، هلال احمر، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و ... در روز چهار شنبه 1397/08/02 برگزار شد.
هدف از انجام مانور:
آشنایی همکاران با انواع آژیر خطر – شناسایی و استقرار افراد مسئول درمحل های خاص – شناسایی و استقرار نفرات در پناهگاه – اندازه گیری زمان رسیدن کمک های محلی و منطقه ای – بازآموزی و حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات – عملیاتی نمودن دستورالعمل کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل
در انتها مدیریت محترم عامل، ضمن معرفی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از کلیه ارگانهای شرکت کننده تقدیر و تشکر کردند.
لینک خبر در سایت شرکت:
http://www.khgpp.ir/bt-cfN.aspx
[tts-end]