• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:09
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سومین مانور مدیریت بحران در نیروگاه زرند

سومین مانور شیمیایی در شرکت مدیریت تولید برق زرند با همکاری کمیته بحران و پدافند غیرعامل،ادارات ایمنی،بهداشت، شیمی و محیط زیست برگزار گردید.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زرند- سومین مانور شیمیایی در شرکت مدیریت تولید برق زرند با همکاری کمیته بحران و پدافند غیرعامل-اداره ایمنی ،بهداشت و محیط زیست،امور شیمی  و سایر ادارات شرکت برگزار گردید. مطابق با سناریوی پیشنهادی برای این مانور، بروز یک حادثه در بخش آزمایشگاه شیمی و استشاق گاز کلر توسط اپراتور مربوطه سبب اختلال درکار می گردد. بعد از اطلاع یابی مدیر امور شیمی و ایجاد هماهنگی با واحدها و حضور بموقع آتش نشانی و واحد ایمنی مصدوم از محل حادثه خارج  می گردد که بر اساس تفاهم نامه بین شرکت مدیریت تولید برق زرند و کارخانه ذغالشویی عملیات انتقال مصدوم توسط تیم اعزامی کارخانه ذغالشویی در کوتاهترین زمان ممکن انجام  می گیرد. به گفته ایرج امیری مسئول پدافند غیر عامل شرکت، به دلیل اهمیت موضوع این مانور هرساله در سطوح مختلف سناریونویسی و اجرایی می گردد .  محمدرضا حیدری مدیرعامل  شرکت و رییس ستاد بحران نیز هدف از برگزاری این مانوررا دستیابی به آمادگی همکاران در جهت تقابل با بروز حوادث احتمالی در سطح شهرستان  عنوان کرد و افزود: ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی آموزشی در رسیدگی به بحرانها هنگام بروز شرایط سخت، برنامه ریزی برای تهیه ابزارآلات مورد نیاز در رسیدگی به شرایط بحران، ارتقاء روحیه همکاری و هماهنگی بین سازمان در پاسخگوئی به حوادث و تجربه مدیریت همزمان گروههای عملیاتی در مکانهای مختلف از دیگر اهداف اجرای این مانور بوده است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3055
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست