• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:06
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري آيين گراميداشت هفته دولت در نيروگاه نكا

به مناسبت گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

[tts-start] ​      به مناسبت گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.        در اين مراسم فرماندار شهرستان نكا در سخناني با تبريك بمناسبت ايام پرخير و بركت دهه ولايت و اعياد قربان و غديرخم و گراميداشت ياد و خاطره معمار كبير انقلاب اسلامي و شهداي انقلاب، بويژه شهداي دولت و شهيدان رجايي و باهنر و 33 شهيد نيروگاه، پيرامون نقش و وظايف كاركنان و كارگزاران در مجموعه حاكميت نظام اسلامي مطالبي بيان داشت.       مهندس عبدالجواد توحيدي­مقدم ضمن تقدير و تحسين خدمات مديريت و كاركنان نيروگاه، هفته دولت را متعلق به كاركنان خدوم دولت دانست و گفت: اين هفته فرصت مغتنمي براي تجليل و تكريم از مديران و كاركنان و قدرداني از زحمات كساني است كه براي خدمت­رساني مطلوب به مردم تلا­ش مي­كنند.       وي با بيان اينكه اصل تكريم ارباب رجوع در دستگاه­هاي دولتي به مفهوم ناديده گرفتن كرامت كاركنان نيست، افزود: كار يا تصميمي كه در سيستم اداري اتخاذ مي­شود، بايد در چاچوب قانون، به نفع سيستم و به صلاح دولت، نظام، حاكميت و مردم باشد، يعني كارمندان يك مجموعه بايد با رعايت قوانين و مقررات به تقاضاي ارباب رجوع پاسخ مناسبي بدهند.       توحيدي مقدم فلسفه وجودي كاركنان دستگاه­هاي دولتي را خدمت­رساني عنوان كرد و گفت: همه ما در مسير خدمت­رساني مانند حلقه­هاي زنجير به هم متصل هستيم بنابراين همه كاركنان دولت در بخش­هاي مختلف بايد وظايف خود را به نحو مطلوبي انجام دهند تا بهره­وري بيشتري براي سازمان خود داشته باشند.       فرماندار نكا در ادامه به تشريح خدمات يكسال اخير دولت تدبير و اميد در شهرستان نكا پرداخت و در پايان بار ديگر از تلاش بي­وقفه مديران و كاركنان نيروگاه در سنگر خدمت­رساني قدرداني نمود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2809
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست