برنامه سالانه تعمیرات در نیروگاه نکا با موفقیت به پایان رسید
واحد يك گاز و واحد شماره دو بخار نيروگاه نكا پس از انجام تعمیرات سالانه به شبكه سراسري برق متصل شدند
اين تعميرات طبق برنامه زمانبندي و با هماهنگي شركت ديسپاچينگ ملي از اسفند ماه 94 آغاز و تا نیمه خرداد 95ادامه داشت.
شایان ذکر است نيروگاه نكا در ارديبهشت ماه سالجاري 770 ميليون و 232 هزار كيلووات ساعت انرژي توليد كرده است که از اين ميزان توليد، 77 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخار و23 درصد در واحدهاي گاز و سيكل تركيبي بدست آمده است. [tts-end]