• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:01
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید مدیر عامل نیروگاه طوس از روند آماده سازی تابلوی PLC سیستم مانیتورینگ جدید واحد یک نیروگاه طوس

مدیرعامل نیروگاه طوس و مدیر امور تعمیرات کنترل و ابزار دقیق از روند آماده سازی سیستم جدید مانیتورینگ واحد یک ، بازدید نمودند.

[tts-start] ​​به گزارش روابط عمومی نیروگاه طوس - با توجه به تهیه سیستم جدید مانیتورینگ برای واحد یک نیروگاه ،مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس سید محمد افخمی مصطفوی به همراه مدیر امور کنترل و ابزار دقیق ، از روند آماده سازی این سیستم بازدید نمودند. ایشان ضمن بازدید از این تجهیز جدید از زحمات مدیر و کارکنان این امور جهت به سرانجام رساندن این کار ، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.مهندس گوهریان مدیر محترم این امور نیز ضمن سپاس از حمایتهای مدیر عامل محترم ،توضیحاتی را در خصوص چگونگی انجام کار سیستم مانیتورینگ اعلام نمود. وی گفت :با توجه به از رده خارج شدن رکوردرهای موجود و بنا به تقاضای شرکت افق تأمین انرژی ( مالک نیروگاه ) و با هماهنگی های انجام شده و بررسی شرکت های مختلف، در نهایت این سیستم مانیتورینگ توسط شرکت مکو طراحی و تهیه گردید . وی همچنین افزود : پس از پشت سرگذاشتن مراحل تست های اولیه قرار است این سیستم جایگزین رکوردرها گردیده و در تعمیرات نیمه اساسی واحد ۱ که به زودی آغاز می گردد راه اندازی شود.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2193
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست