جواد مرادی به عنوان معاون جدید تولید شرکت مدیریت تولید برق بیستون منصوب شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون- طی حکمی از سوی مسعود میرزاعسگری، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون،جواد مرادی به عنوان معاون تولید این شرکت منصوب شد.
لازم به ذکر است مرادی سرپرستی معاونت تولید نیروگاه بیستون و سرپرستی نیروگاه گازی اسلام آباد غرب را در کارنامه دارد.
[tts-end]