• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:55
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افزایش 14 درصدی تولید برق در نیروگاه های استان خراسان

نیروگاه های استان خراسان در ۵ ماهه ابتدای سال ۹۶ مقدار ۱۰ هزار 639 مگاوات تولید داشته اند که این مقدار نسبت به زمان مشابه در سال ۹۵ افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق خراسان- نیروگاه های استان خراسان در ۵ ماهه ابتدای سال ۹۶ مقدار 10 هزارو 639 مگاوات تولید داشته اند که این مقدار نسبت به زمان مشابه در سال ۹۵ افزایش ۱۴ درصدی داشته است. حمیدرضا عجمی، مدیر دفتر فنی تولید نیروگاه های خراسان در این ارتباط افزود: این افزایش ۱۴ درصدی مربوط به نیروگاه های طوس؛ فردوسی؛ شهیدکاوه؛شمس سرخس؛گازی قاین و بادی بینالود است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2609
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست