هیتر شماره یک ایستگاه گاز نیروگاه فردوسی شروع به کار کرد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق خراسان- هیتر شماره یک ایستگاه گاز نیروگاه فردوسی که در تاریخ 24/09/97 جهت تعمیرات اساسی از سرویس خارج گردید، تحت نظارت کارشناسان این شرکت، بعد از اتمام کلیه فعالیت های پیش بینی شده بر اساس برنامه زمانبندی شده دردوم دیماه 97 مورد بهره برداری قرار گرفت.
[tts-end]