• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:12
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با حضور مهندس عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت برق حرارتی و جمعی از مدیران ارشد استانی در نیروگاه بندرعباس برگزار شد.

[tts-start] ​​ به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت برق حرارتی- مهندس پیشاهنگ معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسنی و تشکر از مساعی مهندس نیکی در نیروگاه بندرعباس گفت :این مراسم نه تودیع است نه معارفه بلکه درحقیقت مراسم تکریم و تقدیر است چرا که طوفان های سخت ناخدای ورزیده میطلبد و مهندس نیکی از سکان داری نیروگاه بندرعباس به نیروگاه اصفهان رفته است تا در آنجا ایفای خدمت نمایند. وی افزود: مهندس اسدی از بزرگان صنعت برق کشور است که تمام قلب و وجود او برای این نیروگاه و پرسنل آن می تپد و باید قدردان زحمات ایشان بود .  معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی، مهندس اسدی را بسیار با اخلاق سخت کوش و صبور دانست که پیوسته برای سربلندی این نیروگاه و امنیت شبکه سراسری برق کشور تلاش می نماید.  وی خاطرنشان کرد: توجه به ساخت داخل و نگهداری و توجه سرمایه انسانی نیروگاه را از اهم برنامه های نیروگاه قرار داده و توجه ویژه ای به مباحث قانون مداری، تولید برق اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی ، آمادگی تولید واحد های نیروگاه ، حفظ محیط زیست، افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری  نماید. مهندس نیکی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان  نیز در این آیین اظهار داشت: خدمت به مردم شریف استان هرمزگان در عرصه صنعت برق از بزرگترین نعمت هایی بود که خداوند به بنده عطا فرمود و در ادامه سکان داری نیروگاه بندرعباس را به مهندس اسدی تبریک گفت و اظهار داشت: بزرگترین و مهمترین خصیصه وی بینش و دانش فنی همراه با تعهد و دلسوزی است . مهندس اسدی رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در ادامه مراسم اظهار داشت: حضور مهندس نیکی در نیروگاه بندرعباس در دو سال گذشته منشا خیر و برکت بوده است لذا اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران در نیروگاه بندرعباس برای ایشان آرزوی سلامتی ، بهروزی و توفیقات روزافزون در تمامی عرصه های زندگی را دارم و امیدوارم در ادامه این راه هرچند دشوار با استعانت از خداوند متعال همچنان با نشاط و با ایمان به توانمندی و پتانسیل بالقوه و بالفعل موجود علی رغم وجود مشکلات طبیعی و غیر طبیعی و فنی و ساختاری در سازمان ، در راستای سرعت بخشیدن به حرکت تعالی بخش سازمانی موفق باشند. در پایان این مراسم عبدالرسول پیشاهنگ، حکم انتصاب حجت اسدی به سمت رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به وی ابلاغ و از تلاش های نیکی در نیروگاه بندرعباس  با اهدای لوح تقدیر شد.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2558
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست