آتش در مهار جان بر کفان ایمنی و آتش نشانی نیروگاه بندرعباس
آتش سوزی حاصل از نشتی مازوت واحد یک نیروگاه بندرعباس مهار شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی نیروگاه بندر عباس- به دنبال آتش سوزی حاصل از نشتی مازوت واحد یک نیروگاه بندرعباس، پرسنل واحد ایمنی و آتش نشانی و خدمات صنعتی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با همکاری و هماهنگی پرسنل بهره برداری موفق به مهار آتش شدند و از بروز خسارات جدی به واحد های نیروگاه بندرعباس جلوگیری به عمل آمد.
این آتش سوزی در طبقه دوم روی کانال GRF در ساعت ۱۴ روز ۲۱ آذر بر اثر نشتی مازوت شروع شد که در یک عملیات سریع و بی وقفه پرسنل ایمنی و آتش نشانی نیروگاه بندرعباس در ساعت ۱۶ متوقف شد.
[tts-end]