مراسم گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
[tts-start]
مراسم گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
در اين مراسم كه اعضاء هيئت مديره، جمعي از مديران شركت و برخي از فرزندان همكار شهداي والامقام نيروگاه حضور داشتند، مديرعامل شركت با تبريك ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت هفته درختكاري، از تلاشها و زحمات كاركنان بخش فضاي سبز نيروگاه قدرداني كرد و اظهار داشت: درختكاري و توجه به گسترش فضاي سبز در كنار توليدبرق مستمر و پايدار با نگاه سازگار با محيط زيست كار بسيار ارزشمندي است كه نيروگاه به آن اهتمام ويژه اي دارد.
مهندس محسن نعمتي تلاش در جهت توسعه فضاي سبز را از برنامه هاي جدي نيروگاه دانست و گفت: در بخش توسعه فضاي سبز ميتوان با كشت و تكثير گونه هاي مختلف گياهي علاوه بر ايجاد لطافت و زيبايي محيط كار ، به ارتقاء سلامت محيطزيست نيز كمك شاياني كرد .
در پايان مراسم با نثار سلام و صلوات به ارواح تابناك شهدا، بياد كليه شهداي سرو قامت ايران اسلامي و 33 شهيد سر افراز نيروگاه و به نيت پنج تن آل عبا 5 اصله نهال در ضلع شرقي نيروگاه غرس شد.
خاطرنشان ميشود در فصل درختكاري سالجاري 5 هزار اصله نهال در بيش از 5 هكتار از اراضي متعلق به نيروگاه كاشته ميشود.
[tts-end]