واكسيناسيون كاركنان نيروگاه نكا عليه ويروس هپاتيت B
بمنظور حفظ سلامت و ايمنسازي كاركنان در برابر بيماريها، كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا در برابر ويروس هپاتيت B واكسينه شدند.
سه شنبه 02 تیر 1405
بمنظور حفظ سلامت و ايمنسازي كاركنان در برابر بيماريها، كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا در برابر ويروس هپاتيت B واكسينه شدند.