• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:09
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

​واكسيناسيون كاركنان نيروگاه نكا عليه ويروس هپاتيت B

بمنظور حفظ سلامت و ايمن­­سازي كاركنان در برابر بيماري­ها، كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا در برابر ويروس هپاتيت B واكسينه شدند.

[tts-start] ​واكسيناسيون كاركنان نيروگاه نكا عليه ويروس هپاتيت  B        بمنظور حفظ سلامت و ايمن­­سازي كاركنان در برابر بيماري­ها، كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا در برابر ويروس هپاتيت B واكسينه شدند.       طبق هماهنگي­هاي انجام شده با دانشگاه علوم پزشكي مازندران مقرر شد برنامه جامع واكسيناسيون كاركنان نيروگاه در مقابله با ويروس هپاتيتB ، در سه نوبت و بصورت رايگان انجام پذيرد.       بر اين اساس در نوبت اول تزريق اين واكسن، كاركنان واحد پيشگيري از بيماري­هاي شبكه بهداشت شهرستان نكا طي 5 روز در نيروگاه مستقر ونسبت به واكسيناسيون كاركنان اقدام نمودند.       خاطرنشان مي­شود در اين مرحله 931 نفر از كاركنان واكسينه شدند و نوبت­هاي دوم و سوم تزريق اين واكسن نيز طبق برنامه در آينده انجام خواهد شد.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2858
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست