• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:32
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

​واحد 2 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد

واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفيت 440 مگاوات كه از سوم ارديبهشت ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي و پايداري توليد در تابستان از مدار خارج شده بود، پس از 39 روز كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري پيوست.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا- واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفيت 440 مگاوات كه از سوم ارديبهشت ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي و پايداري توليد در تابستان از مدار خارج شده بود، پس از 39 روز كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري پيوست. در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليتهاي مختلفي به شرح زير در تجهيزات عمده واحد انجام پذيرفت: - قلياشويي بويلر و ايرپري هيترها. - تعويض لوله هاي كولر آب سرويس شمالي و جنوبي. - اسيد شويي كندانسور اصلي. - جت پرژر كندانسور فرعي. - بازديد و تميز كاري مشعلها. - رفع نشتي از مسير ورودي آب دريا به كولر آب سرويس. - رفع نشتي بويلر. - تعويض اف دي فن شماره يك. - ترميم ديواره كانال دود و ورق ديواره اير پري هيترها. - ترميم عايقهاي بويلر. - رفع لرزش و صداي غير عادي كندانسيت پمپ شماره يك. - انجام تست غير مخرب و تعويض يكي از پره هاي رديف آخر توربين  LP. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2934
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست