• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:36
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

​برگزاري مانور مقابله با شرايط اضطراري در نيروگاه نكا

بمنظور ارتقاء آمادگي گروه­هاي عملياتي و حصول اطمينان از عملكرد تجهيزات و ماشين آلات، مانور مواجهه با شرايط اضطراري، طي 2 مرحله در نيروگاه نكا برگزار شد.

[tts-start] به گزارش كارشناس مسئول ايمني و بهداشت محيط كار، مرحله اول اين مانور با موضوع وقوع سيل و آبگرفتگي محل كلد درين واحدهاي بخاري و با حضور گروه­هاي عملياتي از بخش­هاي بهره ­برداري، تعميرات، خدمات، درمانگاه و رفاه، حراست و ايمني و آتش­نشاني اجرا شد. در اين مرحله كاركنان بهره­ برداري بخار ضمن اطلاع و درخواست كمك از گروه ايمني و آتش­نشاني و درمانگاه جهت تخليه آب و كمك به مصدوم فرضي كه در حين انجام كار دچار برق گرفتگي شده بود، با استفاده از پمپ­هاي كف­كش و بنزيني نسبت به تخليه آب اقدام نمودند. در ادامه گروه­ درمانگاه با اعزام يك دستگاه آمبولانس به محل كار، امداد و نجات و انتقال مصدوم به درمانگاه را تمرين كردند و گروه ايمني و آتش نشاني با اعزام ديزل ژنراتور KV80 ، يك دستگاه پمپ كف­كش و يك دستگاه پمپ ديزلي اقدام به تخليه آب نمودند. بنا به همين گزارش مرحله دوم مانور با موضوع صاعقه، طوفان در ضلع­ جنوبي محوطه انبارها به اجرا در آمد. در اين حادثه فرضي كه منجر به شكستن شاخه درختان و مصدوميت يكي از نفرات عبوري ­شده بود، پس از تماس يكي از كاركنان اداره انبار با ايستگاه آتش­نشاني، درمانگاه و اداره خدمات، گروه­هاي مذكور در محل حضور يافتند و با استفاده از جرثقيل موبايل اعزامي اقدام به جابجايي و قطع شاخه­ ها، خارج كردن مصدوم فرضي و اعزام وي به درمانگاه نمودند، سپس گروه پاكسازي نسبت به برداشتن موانع، تميزكاري محل و برقراري شرايط عادي اقدام نمودند. كليه مراحل اين مانور طبق برنامه و با دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده انجام شد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2168
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست