• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:00
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

​افزايش توليد نیروی برق در فصل تابستان در نيروگاه شهيد سليمي‌ ‌نكا

نيروگاه شهيدسليمي نكا در تابستان امسال 3 ميليارد و 610 ميليون و 670 هزار كيلووات ساعت انرژي توليد كرد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا، از اين ميزان توليد 3 ميليارد و 471 ميليون و 740 هزار كيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد. در اين سه ماه 76 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخاري و 24 درصد در واحدهاي سيكل­تركيبي بدست آمده است. بنا به اين گزارش عليرغم كمبود آب مصرفي واحدها و شدت گرماي هوا، ميزان توليد تابستان امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر 18 ميليون و 874 هزار كيلو وات ساعت افزايش داشت. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2588
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست