• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:49
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد32 نیروگاه ری وارد مدار شد

واحدشماره32میتسوبیشی نيروگاه ري که به علت آسیب دیدگی از مدار خارج بوده با همت و تلاش پرسنل نیروگاه دوباره وارد مدار شد.

[tts-start] به گزارش دفتر روابط عمومی نیروگاه ری، واحد 32ميتسوبيشي نيروگاه ري كه به علت حادثه در ژنراتور در تاریخ 24 مرداد 1394 از مدار خارج گرديده بود، پس از انجام تعمیرات بر روي قسمت های آسیب دیده مجددا در پایان اردیبهشت ماه به شبکه سراسری برق متصل شد.
در جریان این تعمیرات ريوايندينگ استاتور، شينه هاي استاتور، بوشينگ سرفازهاي ژنراتور، روتور ژنراتور و سایر قسمتهای مورد ارزیابی و تست مجدد قرار گرفت.
لازم به ذکر است كليه كارهاي تعميراتي اين واحد با اتكا به توان متخصصين داخلي انجام گرديده است.


  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3111
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست