واحد32 نیروگاه ری وارد مدار شد
واحدشماره32میتسوبیشی نيروگاه ري که به علت آسیب دیدگی از مدار خارج بوده با همت و تلاش پرسنل نیروگاه دوباره وارد مدار شد.
در جریان این تعمیرات ريوايندينگ استاتور، شينه هاي استاتور، بوشينگ سرفازهاي ژنراتور، روتور ژنراتور و سایر قسمتهای مورد ارزیابی و تست مجدد قرار گرفت.
لازم به ذکر است كليه كارهاي تعميراتي اين واحد با اتكا به توان متخصصين داخلي انجام گرديده است.
[tts-end]