• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:14
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد2 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد

واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيست و يكم مهر ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره ­اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري پيوست.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا- واحد شماره 2 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيست و يكم مهر ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره ­اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، پس از دو هفته  كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري پيوست. در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليت­هاي مختلفي به شرح زير بر روي تجهيزات عمده واحد انجام پذيرفت: -  قلياشويي ايرپري هيترها. -  رفع نشتي از لوله­ هاي استيم كويل شماره 2 . -  جت پرژر كندانسور فرعي. -  بازديد و تميز كاري مشعل­هاي بويلر. -  سرويس فن اف دي فن شماره 2 و تغيير طرح اسلايدينگ بلوك آن. -  رفع نشتي از هواي كمربند بعد از اف دي فن شماره يك. -  ترميم عايق­هاي بويلر. -  نصب والو خروجي آب درياي كندانسور فرعي. -  رفع نشتي مكانيكال سيل فيدپمپ توربيني. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1900
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست