• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:23
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 7 هیتاچی نیروگاه ری بعد از انجام تعمیرات به مدار آمد

با اتكا به دانش و توانمندي شركت پيمانكار داخلي، پروژه تعويض سيستم كنترل واحد 7 هيتاچي نیروگاه ری با موفقیت اجرا شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی نیروگاه ری، پروژه تعويض سيستم كنترل واحد 7 هيتاچي نيروگاه ری انجام و واحد مذکور مجددا به مدار برگشت. 
تعویض سیستم کنترل واحد 7 نیروگاه مذکور با همت متخصصان داخلی در دوره زمانی 19 ماه(آبان ماه93 لغایت خرداد 95) صورت گرفت و هم اکنون  واحد مذكور در  مدار برق کشور قرار دارد. 
توانمندسازي پيمانكاران داخلي در پياده‌سازي سيستم‌هاي كنترل قديمي در سخت‌افزار مدرن برای غلبه بر مشكل كمبود قطعات يدكي قديمي از جمله اهداف اجرای این پروژه بوده است. 
  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3107
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست