• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:18
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 4 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد.

واحد شماره 4 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا به ظرفيت 440 مگاوات كه از بيست و نهم مهر ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره­ اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، روز دهم آبان ماه مجدداً به شبكه سراسري پيوست.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا- واحد شماره 4 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا به ظرفيت 440 مگاوات كه از بيست و نهم مهر ­ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره­ اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، روز دهم آبان ماه مجدداً به شبكه سراسري پيوست. در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليت­هاي مختلفي به شرح زير بر روي تجهيزات عمده واحد انجام پذيرفت: - قلياشويي ايرپري هيترها. - رفع نشتي از بويلر. - تعويض پانل شش­تايي از لوله­ هاي ديواره جنوبي فاز يك بويلر. - تعويض بيرينگ پاييني ايرهيتر شماره يك. - جت پرژر كندانسور فرعي. - نشت­يابي كولرهاي آب سرويس، كندانسور اصلي و كندانسور فرعي. - بازديد و تميز كاري مشعل­هاي بويلر. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1898
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست