واحد 320مگاواتی شماره4 نیروگاه بندرعباس وارد مدار شبکه برق کشور شد
مدیر دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق بندرعباس خبر داد: واحد 320مگاواتی شماره4 نیروگاه بندرعباس وارد مدار شبکه برق کشور شد.
دوشنبه 01 تیر 1405
مدیر دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق بندرعباس خبر داد: واحد 320مگاواتی شماره4 نیروگاه بندرعباس وارد مدار شبکه برق کشور شد.