واحد 3 بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد
واحد شماره 3 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيستم شهريور ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري برق پيوست.
سه شنبه 02 تیر 1405
واحد شماره 3 بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا كه از بيستم شهريور ماه به منظور انجام تعميرات مياندوره اي و حفظ آمادگي توليد در زمستان از مدار خارج شده بود، مجدداً به شبكه سراسري برق پيوست.