واحد 3 آسک راکد نیروگاه ری وارد مدار شد
واحد آسیب دیده G3 نیروگاه ری که به علت حادثه در روتور توربین به مدت 4 سال راکد بود با همت پرسنل شرکت مدیریت تولید برق ری وارد مدار شد.
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد آسیب دیده G3 نیروگاه ری که به علت حادثه در روتور توربین به مدت 4 سال راکد بود با همت پرسنل شرکت مدیریت تولید برق ری وارد مدار شد.