• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 16:13
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 3 آسک راکد نیروگاه ری وارد مدار شد

واحد آسیب دیده G3 نیروگاه ری که به علت حادثه در روتور توربین به مدت 4 سال راکد بود با همت پرسنل شرکت مدیریت تولید برق ری وارد مدار شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری - واحد آسیب دیدهG3 نیروگاه ری که به علت حادثه در روتور توربین به مدت 4 سال راکد بود با همت پرسنل شرکت مدیریت تولید برق ری در مورخ با هماهنگی با مرکز کنترل با شبکه سنکرون و وارد مدار شد. لازم به توضیح است در حادثه مذکور به علت شدت بالای حادثه،خسارات عمده ای به قسمت های مختلف واحد وارد گردیده بود. لذا در تعمیرات اساسی مورد نظر ضمن تعویض روتور کمپرسور،قطعات قسمت های داغ،پره های ثابت و متحرک توربین و کمپرسور،نسبت به بازسازی بلید کریر،اکسایتر اگزوز و پوسته های توربین و کمپرسور و قسمت های مختلف دیگر اقدام شد. ​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2114
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست