• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:21
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واحد ۳۲۰ مگاواتی بخار شماره سه نیروگاه بندر عباس پس از انجام تعمیرات نیمه اساسی به شبکه سراسری برق پارالل گردید

تعمیرات نیمه اساسی واحد ۳ نیروگاه بندرعباس پایان یافت و این واحد به شبکه سراسری برق کشورمتصل شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از به پایان رسیدن تعمیرات نیمه اساسی واحد ۳۲۰ مگاواتی شماره ۳ نیروگاه بندرعباس، و پارالل شدن این واحد به شبکه سراسری برق کشور خبر داد. وی در شرح این خبر گفت: به یاری خداوند متعال و با همت همکاران محترم نیروگاه بندرعباس تعمیرات نیمه اساسی واحد ۳ با تعویض۸ عدد از پره های ردیف ششم توربین lp و پس از تعویض ۹۰۰ عدد لوله های s سوپر هیت اولیه به طول هر کدام حدود ۴ متر و ۶۸ عدد لوله هر کدام به طول ۴ متر واتر وال در گوشه های مشعل ها و اجرای cpm تعمیرات و سایر موارد سر انجام پس از حدود ۵۱ روز در تاریخ دوم دی ماه ۹۶ به پایان رسید و استارت بویلر و انجام عملیات پسیو  این واحد در تاریخ سوم دی ماه در ساعت ۳:۳۴ دقیقه بامداد آغاز گردید .  وی افزود : در این راستا پس از دور دادن توربین و انجام عملیات بالانس توربین در بامداد ۶ دی ماه ۹۶ واحد ۳۲۰ مگاواتی شماره ۳ نیروگاه بندرعباس  با حداکثر تولید به شبکه سراسری برق کشور پارالل شد. در ادامه فرهنگ محمودی، مدیر بهره برداری تولید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اتمام این تعمیرات در حداقل زمان ممکن و با بهترین کیفیت و کارایی را مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی پرسنل نیروگاه بندرعباس بویژه در بخش های تعمیرات مکانیک ، بهره برداری ، خدمات و سایر بخش ها دانست . [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2314
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست