• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:36
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واحد یک نیروگاه حرارتی سهند بناب به مدار برق کشور بازگشت

واحد یک نیروگاه حرارتی سهند بناب پس از انجام تعمیرات اساسی به مدار سراسری برق کشور بازگشت.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید نیروی برق آذربایجان شرقی این واحد نیروگاهیکه در نیمه بهمن ماه سال 94 جهت انجام تعمیرات اساسی از مدار خارج شده بود،  پس از تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر پرسنل نیروگاه سهند، به شبکه  سراسری برق کشور سنکرون گردید.
طی این تعمیرات کلیه قطعات اصلی توربین، ژنراتور، بویلر، پمپ های اصلی واحد، مسیرهای دود بخارو سایر بخش سرویس و  مورد تعویض و تعمیر قرار گرفت و نیز shut down  واحد 2 به لحاظ وجود تجهیزات مشترک میان دو واحد و با توجه به اهمیت تولید و بهره برداری مستمر از واحد ها در فصل گرما صورت پذیرفت.
در کنار تعمیرات اساسی واحد یک که بدون حضور پیمانکار یا متخصص خارجی صورت گرفت، عملیات تعویض عایق های معیوب سیستم، رنگ آمیزی و سند بلاست مخازن های سوخت نیز انجام شد و  همچنین با  رعایت کامل مسایل ایمنی در طول انجام تعمیرات اساسی، از  رخداد حوادث جانی و مالی جلوگیری شد.
شایان ذکر است نیروگاه حرارتی سهند یکی از نیروگاه های تحت پوشش شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی می باشد که با دو واحد حرارتی 325  مگاواتی در کیلومتر 7 جاده بناب تبریز واقع شده است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3099
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست