• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:09
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد گازی نیروگاه ری به شبکه سراسری برق کشور پیوست

واحد گازی شماره پنج نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات و بازدید محفظه احتراق توربین به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

[tts-start] ​ این واحد که طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات و بازدید دوره‌‌ای دوباره به مدار تولید بازگشت و آمادگی آن برای پارالل شدن با شبکه اعلام شد. این گزارش می‌افزاید، در طول تعمیرات و بازدید محفظه احتراق واحد شماره پنج آسک که توسط متخصصان نیروگاه ری انجام شد، در مدت پنج روز اقداماتی از قبیل تست و سرویس نازل‌های سوخت، دمونتاژ و تعویض بسکت‌های اولیه و ثانویه، ترانزیشن پیس، بازدید از پره‌های ردیف اول توربین، انجام تست‌های غیر مخرب، تعویض فیلترها وغیره صورت گرفت.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 109
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست