• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:22
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد يك بخاري نيروگاه نكا مجددا وارد مدار توليد شد.

واحد شماره يك بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفيت 440 مگاوات كه از بيست و هفتم آبان­ماه به منظور حفظ آمادگي و پايداري توليد در فصل زمستان، تحت تعميرات مياندوره­اي قرار داشت، پس از 14 روز كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري پيوست

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا- واحد شماره يك بخاري نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفيت 440 مگاوات كه از بيست و هفتم آبان­ماه به منظور حفظ آمادگي و پايداري توليد در فصل زمستان، تحت تعميرات مياندوره­اي قرار داشت، پس از 14 روز كار فشرده تعميراتي مجدداً به شبكه سراسري پيوست. در طول اين تعميرات اقدامات و فعاليت­هاي مختلفي به شرح زير در تجهيزات عمده واحد انجام پذيرفت: ​-  قلياشويي ايرپري هيترها. - ترميم ديواره كانال دود و ورق ديواره ايرپري هيترها. - ترميم عايق­هاي بويلر. - تميز كاري لوله­ هاي كندانسور اصلي سمت غرب  با دستگاه جت پرژر. - چك الايمنت الكترو پمپ­هاي 6.6 كيلو ولت. - بازديد و تميز كاري مشعل­ها. - رفع نشتي­هاي بويلر. - بررسي ورفع اشكال بالا بودن كنداكت آب استاتور. - بررسي ارتعاش فيد پمپ­هاي الكتريكي.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2505
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست