• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:40
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد اول 320 مگاواتی نیروگاه اصفهان پس از رفع عیب وارد مدار تولید شد

واحد اول بخار 320 مگاواتی نیروگاه اصفهان پس از رفع عیب، وارد مدار تولید شد و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان-  بهمن نیکی،  مدیرعامل این شرکت گفت: به همت کارکنان متخصص نیروگاه و در حداقل زمان، عملیات تعویض بوشینگ معیوب ژنراتور واحد اول 320 مگاواتی بخار نیروگاه اصفهان با موفقیت انجام و بار دیگر این واحد در مدار تولید قرار گرفت و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2834
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست