• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:30
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نیروگاه بیستون بازدید کرد

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نیروگاه بیستون بازدید کرد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون- سید قاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترکی که با حضور مدیر عامل نیروگاه بیستون و تعدادی از معاونین و مدیران نیروگاه برگزار شد بر نقش مهم برق در زندگی مردم تاکید کرد.  در این جلسه میرزاعسگری، مدیر عامل نیروگاه بیستون به ارائه توضیحاتی در خصوص روند تولید برق در شرکت پرداخت و اظهار داشت: کلیه امور حساس تعمیراتی توسط نیروهای متخصص داخلی صورت می‌پذیرد.  در پایان جلسه جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت نیروگاه بیستون به عنوان قطب بزرگ صنعتی غرب کشور بر ادامه ارتباط موثر بین این واحد صنعتی و نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2903
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست