نخستین عملیات اسیدشویی هیتر واحدهای بخاری نیروگاه شهیدرجایی
نخستین عملیات اسیدشویی هیتر شماره 3 بخار به منظور تسهیل در فرآیند ری تیوب این تجهیز از سوی کارکنان امور شیمی نیروگاه بخار انجام شد.
سه شنبه 02 تیر 1405
نخستین عملیات اسیدشویی هیتر شماره 3 بخار به منظور تسهیل در فرآیند ری تیوب این تجهیز از سوی کارکنان امور شیمی نیروگاه بخار انجام شد.