مرحله اول مميزيIMS با حضور شرکت مشاورو نمايندگان نيروگاه انجام شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طرشت- مرحله اول مميزي IMS شرکت بهره برداري نيروگاه طرشت،در آذر ماه 96/9/8 که با حضور شرکت مشاور و نمايندگان نيروگاه انجام شد به بررسی و بازبینی مستندات اختصاص یافت.
با عنایت به جدید بودن ویرایش 2015 بحث و چالش در رابطه با برخی بندهای استاندارد بوجود آمد و نقطه نظرات زیادی مطرح گردید و در نهایت صورتجلسه ای تنظیم و به امضای نمایندگان هر 3 شرکت رسانده شد.
ممیزی مرحله دوم منوط به رفع موارد صورتجلسه می باشد.
[tts-end]