• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:38
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مانور مقابله با نشت مواد نفتي در نيروگاه نكا برگزار شد

به منظور ارتقاء سطح آمادگي كاركنان و ايجاد هماهنگي بين گروه­هاي عملياتي، مانور مقابله با نشت مواد نفتي و آتش ­سوزي در ايستگاه تخليه سوخت نيروگاه نكا برگزار شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا- در اين مانور مشترك كه با سناريوي نشت مواد نفتي، آتش ­سوزي اطراف مخازن سوخت و مصدوميت يكي از كاركنان و با همكاري هلال احمر و سازمان آتش نشاني شهرداري نكا به اجرا در آمد، عمليات انسداد محل نشت مواد سوختي، اطفاء حريق و جلوگيري از سرايت ­آتش به مخزن 7 هزار متر مكعبي مخازن مازوت و گازوئيل، از طريق فعال­ سازي سيستم اسپري آب و خنك­ كاري بدنه مخازن و نيز امداد و نجات و انتقال مصدوم فرضي از ارتفاع با انجام عمليات راپل، انجام كمك­هاي اوليه و جابجايي اصولي مصدوم با استفاده از بارانكارد،طبق برنامه و با موفقيت انجام شد.   [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2317
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست