• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:42
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عملیات اجرایی نصب سیستم RO در ورودی برجهای تر نیروگاه بعثت آغاز شد

در راستای کاهش آب مصرفی نیروگاهها مقررشد پروژه نصب سیستم RO در ورودی برج تر یکی از واحدهای بخار نیروگاه بعثت با راندمان 80% اجرا و تا پایان سال آتی به بهره برداری برسد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بعثت- بمنظور کاهش آب مصرفی نیروگاهها ، افزایش راندمان و با توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور مقررشد پروژه نصب سیستم RO به ظرفیت 250 مترمکعب در ساعت ، در ورودی برج تر یکی از واحدهای بخار نیروگاه بعثت با راندمان 80% اجرا و تا پایان سال آتی به بهره برداری برسد. در حال حاضر مناقصه پروژه مذکور در حال برگزاری است و مقرر شده است پس از اجرای پروژه و موفقیت آمیز بودن نتایج نسبت به نصب این سیستم در دو برج دیگر نیروگاه نیز اقدام گردد.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2315
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست