• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:11
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

شش ماه بهره برداری بدون خروج اضطراری در نیروگاه شهید کاوه قاین

همکاران نیروگاه شهید کاوه توانستند با تلاش و همت شبانه روزی، کلیه واحدها را در شش ماهه ابتدای سال جاری به طور کامل در مدار نگه داشته و این زمان را بدون خروج اضطراری طی کنند.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی تولید نیروی برق خراسان، همکاران نیروگاه شهید کاوه توانستند با تلاش و همت شبانه روزی، کلیه واحدها را در شش ماهه ابتدای سال جاری به طور کامل در مدار نگه داشته و این زمان را بدون خروج اضطراری طی کنند.(ضریب خروج اضطراری در این مدت صفر بوده است). حمیدرضا عجمی (مدیر دفتر فنی تولید) در این ارتباط گفت: ضریب خروج اضطراری این نیروگاه در مدت زمان مشابه سال ۹۵   01/0 درصد بوده است. شایان ذکر است مقدار مجاز تعیین شده جهت ضریب خروج اضطراری توسط شرکت توانیر ۵٪ می باشد.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2595
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست